Publikacja mojego wiersza w miesięczniku "Głos Radzionkowski"

Zapraszam do lektury listopadowego numeru miesięcznika "Głos Radzionkowski", w którym został opublikowany mój wiersz (wstęp już na okładce). Utwór ten został doceniony w XXI Ogólnopolskim Konkursie Poetyckim "O ludzką twarz człowieka" (wyróżnienie dodatkowe do druku) i opublikowany 
Składam serdeczne podziękowanie Panu Redaktorowi Grzegorzowi Bylicy, dzięki któremu goszczę 
na łamach miesięcznika "Głos Radzionkowski". Ta publikacja ma dla mnie wyjątkowe znaczenie, 
ponieważ pismo to ukazuje się w moim rodzinnym mieście - Radzionkowie, gdzie kiedyś ukończyłam szkołę podstawową, a dzisiaj mam okazję organizować Ogólnopolski Konkurs Poetycki im. Sługi Bożego o. Ludwika Wrodarczyka OMI, którego celem jest pielęgnowanie pamięci o misjonarzu oraz rozwój wrażliwości artystycznej u dzieci i młodzieży. Poezja zajmuje w moim sercu miejsce poczesne, więc liczę na to, że młodzi ludzie zechcą poznać jej arkana i zachwycą się jej wysublimowanym pięknem. Warto przypomnieć, 
że miesięcznik "Głos Radzionkowski" jest patronem medialnym wydarzenia. Wierzę w to, że nasze wspólne wysiłki przyczynią się do kształtowania szlachetnych postaw wśród młodego pokolenia Polaków.




Komentarze