Wyróżnienie w XXI Ogólnopolskim Konkursie Poetyckim "O ludzką twarz człowieka" - 2018r.

Kochani, miło mi oznajmić, że mój wiersz został wyróżniony w XXI Ogólnopolskim Konkursie Poetyckim 
"O ludzką twarz człowieka". 
Na konkurs nadeszły aż 584 wiersze (146 zestawów wierszy, 4 wiersze w każdym zestawie). Dziesięć zestawów zostało zdyskwalifikowanych z przyczyn regulaminowych. Wiersze oceniało jury w składzie: 
Teresa Tomsia (poetka, krytyk literacki, przewodnicząca jury - Poznań), dr hab. Jerzy Ł. Kaczmarek (poeta, socjolog - Poznań), ks. Wacław Buryła (kapłan, poeta, organizator konkursu - Krośnice), Roman Bąk (poeta, krytyk literacki, wydawca - Poznań). 
Wiele radości sprawił mi fakt, że mój wiersz został zauważony i doceniony. Otrzymałam wyróżnienie dodatkowe do druku. 
17 listopada 2018 roku w sali widowiskowej CETS w Krośnicach miała miejsce uroczystość podsumowania XXI Ogólnopolskiego Konkursu Poetyckiego "O Ludzką Twarz Człowieka", na której pojawiła się pani minister Beata Kempa.





Powyższe fotografie pochodzą ze strony internetowej: www.wacburyla.plio.pl.   

Komentarze