Artykuł w tygodniku "Życie Bytomskie"

Składam serdeczne podziękowanie Panu Redaktorowi Marcinowi Hałasiowi za piękny artykuł, który właśnie ukazał się w tygodniku "Życie Bytomskie". Jestem niewymownie wdzięczna za miłą rozmowę, życzliwe spojrzenie oraz ciekawy opis tego, jak narodziła się idea Ogólnopolskiego Konkursu Poetyckiego im. Sługi Bożego o. Ludwika Wrodarczyka OMI pod honorowym patronatem Burmistrza Miasta Radzionkowa 
oraz Prowincjała Zgromadzenia Misjonarzy Oblatów Maryi Niepokalanej w Polsce, który mam zaszczyt organizować wraz z Panią Profesor Marią Kielar-Czaplą. 
Ten artykuł ma dla mnie wyjątkowe znaczenie, ponieważ ukazał się on w tygodniku, który w 1992r. zacytował jeden z moich pierwszych wierszy, opisując warsztaty poetyckie dla dzieci. Pamiętam, jak bardzo przeżywałam wtedy swój debiut oraz pierwszą publikację.
Mam nadzieję, że lektura artykułu zachęci wielu młodych poetów z Bytomia i Radzionkowa do wzięcia udziału w naszym konkursie.

Komentarze